06-05-2019
Нещодавно викладачі школи англійської «Ближче до мрії» збиралися на StaffFUNmeeting. Цього разу, на відміну від попередніх футбольного тренування, гри в гольф, театрального тренінгу, журналістського тренінгу, у нас був КУЛІНАРНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС!
Ми говорили про їжу, дізнавалися різноманітні кухарські секрети та й власноруч робили бомбезні смаколики. Принагідно, ми провели паралелі між кулінарією та дрім-викладанням. Отже, у чому секрет шедеврально-смачного уроку від «Ближче до мрії»?
1) Робота в парах – наріжний принцип навчання у Closer to the Dream. Говоріння по-колу (слухання всією групою однієї людини) – це кам’яний вік у вивченні іноземної мови. Так, можна, звісно, забити цвях і мікроскопом замість молотка. Погоджуюся, можна почистити зуби і пальцем замість щітки. Але навіщо?
2) Мотивація і натхнення. Найголовніший принцип медицини – не нашкодити. Найголовніший принцип викладання – не демотивувати. Заняття ж що надихає – це коли у студента виростають крила і людина залишає заняття переконаною: «Не така вона вже й складна, ця англійська. Обов’язково її опаную!»
3) Дрімери добре пахнуть. «Ані дня без рядка», — казала ціла низка великих. Наші ж дрім-викладачі знають, що ми не можемо прожити ані дня без душа, заради носів наших студентів. 😃
4) Викорінення помилок. Ми не лише виправляємо помилки наших студентів, але допомагаємо їх позбавитися! Для простого виправляння помилок багато розуму не треба. А от для викорінення помилок необхідний справжній хист!
5) Використання ХОРОШИХ навчальних матеріалів. Якщо з навчальними матеріалами студенти працюють довго і мовчки (або говорять в групі по черзі) – такі вправи погані. Хороші матеріали завжди є підґрунтям для А) цікавих обговорень у парах В) бажано у вигляді запитань та відповідей.
6) Розвиток навичок сприйняття на слух – друга за важливістю мета, після розвитку навичок розмовних. Тож якщо два уроки поспіль викладач не використовує аудіо-вправ – такий викладач настільки ж далекий від розуміння мовних реалій сучасного, як полюс Південний від Північного. Або ж цей викладач просто ледар, якому «в лом» знайти запис та прослухати його попередньо самому.
7) Ми відповідальні за тих, кого приручили. Те, що зрозумів Лис у «Маленькому принцеві» — досі китайська грамота для більшості викладачів англійської на пострадянському просторі. Тому протягом нашого кулінарного майстер-класу ми провели такий експеримент: під час приготування другого блюда (їх було усього три) наш шеф-кухар раптом отримав дзвінок, вибачився перед нами ти поспіхом залишив кухню. Наші викладачі зиркали одне на одного й запитували: «Як це?» або «Це жарт?» або «Що нам тепер робити?» Звісно, Володимир повернувся й ми досхочу насміялися, але принаймні на декілька хвилин наші викладачі відчули себе у взутті студента, який раптом чує: «У мене змінилися обставини, і я не зможу вас більше навчати». Але ми відповідальні за тих, кого приручили.
І ми продовжимо робити все, аби ваші заняття у «Ближче до мрії» були найсмачнішими мовними блюдами, якими Ви коли-небудь ласували!
Ваші,
Мрійники.
Цікаві і корисні статті навчального блогу:
✒️ Неправильні дієслова у віршах (відео!)
❌ FUNNY GRAMMAR VIDEOS. Lesson 3. Mistakes We Make. (Ошибки, которые мы делаем).