ТАРАС КРИВКО

 

викладач англійської

 

 

 

Питання знання англійської мови не зачіпало мене допоки я не став студентом технічної спеціальності одного з київських вишів. Кожну тему я намагався самостійно опрацювати якнайретельніше, термін чи правило розглянути зі всіх сторін, це вимагало бути в постійному пошуку спеціалізованої літератури, тож саме тоді мене вперше приголомшило розуміння того, який безмежний масив англомовної інформації для мене є недоступним. Рішення було негайне, я хочу говорити англійською! Тому без вагань розпочав пошуки школи, так я прийшов в Closer to the dream. Перший урок в школі перевернув моє ставлення до вивчення іноземних мов догори дриґом, я покидав його надзвичайно натхненним, а найголовніше я вже міг говорити прості речення і це було зовсім не так страшно чи нудно як я вважав раніше. Відтак, де б я не був і що б не робив, завжди намагався бути ближчим до англійської: одного разу мені навіть вдалося влаштуватися позаштатним рерайтером для англомовного інтернет видання (це, до речі, поповнило мій словниковий запас значною кількістю сучасних сленгових слів, а ще я занурився в шалений світ західного шоубізу: «OMG, Justin Bieber finds new bae. Selena goes crazy.»☺️), а тема моєї дипломної була пов’язана з розробкою інтерактивних методів вивчення іноземних мов. Завершуючи рівень за рівнем: Elementary, Pre-Intermediate, потім Intermediate та Advanced, англійська вже була не конкретною метою, а цілком моїм  lifestyle: перегляд фільмів мовою оригіналу, читання книжок, спілкування з іноземцями, тощо.

 

Отож після двох років роботи за спеціальністю я все ще волів бути ближчим до людей аніж до комп’ютерів. Без довгих вагань я зробив крок на зустріч до мрії — стати викладачем англійської. За роки проведені в Closer to the dream в якості студента, я на собі відчув різні підходи викладання, але всі вони базувалися на єдиному принципі – кожен студент гарантовано говорить щонайменше 2000 слів протягом уроку. Готуючи урок я намагаюся зробити його якомога цікавішим аби спровокувати в студентові позитивні емоції під час обговорення тем в парах. Взаємодія – це те, до чого я прагну на своїх уроках, взаємодія студентів між собою та мною, позитивні емоції та надбання нових знань, а ще я дуже ціную питання студентів, адже з кожним «дивним» питанням я відкриваю для себе щось нове, що надзвичайно круто 😄.

 

 

Вам також буде цікаво переглянути:

✍️ Обучающий и личный блог

🍪 Преимущества обучения в нашей школе

📸 Фотогалерея

все преподаватели