СТУДЕНТ ДЕЯКОЇ ШКОЛИ СЛУХАЄ ЛЕКЦІЮ З ГРАМАТИКИ

У НАС ВИ ПРИРЕЧЕНІ РОЗМОВЛЯТИ. БЕЗ ВИКЛЮЧЕНЬ!

Вчора мене попросили про допомогу. Чоловік, який телефонував, пояснив, що вивчав англійську роками, як в групах, так і індивідуально. Однак, пройшовши підручники до рівня Intermediate і навіть Upper-Intermediate, він, як і раніше, не міг говорити. Останньою краплею, що змусила його зателефонувати, було здивування іноземних керівників компанії, де він працював: «Хіба ти не можеш говорити хоч якось?!»

 

Парадоксально, часто викладачам іноземних мов важко осягнути цю просту істину, яку саме життя відкриває звичайним людям: «Головна мета вивчення іноземної мови – можливість говорити». І вони продовжують забезпечувати студентів лексикою, яку не використовують самі (але ж це круто, що мої студенти будуть знати слова, яких не знають інші!). Або мучать їх граматичними структурами, які самі носії мови використовують вкрай рідко. І при цьому забувають, що головне, за чим звертаються до нас студенти, – врешті-решт навчитися СПІЛКУВАТИСЯ мовою!

 

У школі іноземних мов «Ближче до мрії» ми завжди фанатично ставилися до цього основного права студентів — говорити. Право, яке не може у них відібрати ніхто! Однак з 2014 року ми вирішили математично доводити дотримання головного права наших студентів.

 

Відомо, що середньостатистична людина говорить рідною мовою від 2 до 5 тисяч слів на день. Ми вирішили взяти абсолютний мінімум – 2000 слів – і зробити їх нашою метою-максимумом. Ми віримо, що повинні досягати того, щоб за один індивідуальний урок студент міг сказати 2000 слів іноземною мовою. Тобто стільки ж, скільки робить це за цілий день рідною. Що стосується груп, то ми очікуємо, що за одне 90-хвилинне заняття студенти рівнів Starter-Elementary скажуть 1000 слів, а учні вищих рівнів – все ті ж 2000 або навіть більше! Як? В цьому і полягає майстерність викладача! Як ми рахуємо? Дуже просто! Час від часу ми записуємо заняття наших студентів і аналізуємо їх: скільки слів сказав студент; скільки говорив викладач. 😊

 

Адже, врешті-решт, не так важливо, які трофеї вигравав за свою футбольну кар’єру нинішній тренер. Головне, яких результатів досягає зараз його команда. А найважливіше досягнення нашої команди – наших студентів – це, безумовно, здатність говорити!

 

Тож вітаємо всіх з «Ініціативою 2000»! Ініціативою, яка допоможе нашим чудовим викладачам навіть ефективніше досягати основної мети наших прекрасних студентів – ГОВОРИТИ ШВИДКО та ВІЛЬНО!

 

Продовжити читати про ПЕРЕВАГИ нашої школи можна тут, а познайомитися з ВИКЛАДАЧАМИ – на цій сторінці.

 

 

Інші корисні посилання: 

✍️Навчальний блог

✍️Блог засновників школи

📽️Відеоуроки

🔴Youtube-канал